جشن عاطفه ها در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان کرمان برگزار می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم نمادین جشن عاطفه ها در مدرسه شایستگان کرمان، گفت: جشن عاطفه ها در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رضا رضایی در مراسم نمادین جشن عاطفه ها در مدرسه شایستگان کرمان با بیان اینکه بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان در خدمت به دانش آموزان نیازمند همواره تعامل و همکاری موثری ایجاد شده، تصریح کرد: راز موفقیت و اجرای بهینه این طرح این است؛ که با کمک رسانه‌ ها و فعالیت تبلیغی، به یک گفتمان در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: جشن‌ های عاطفه‌ ها و نیکوکاری نه تنها باعث توجه به دانش آموزان نیازمند می‌ شود، بلکه ابزار بسیار موثری برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: جشن عاطفه‌ ها یک سنت حسنه هست که سالیان سال در آموزش و پرورش با همکاری کمیته امداد حضرت امام(ره) برگزار می‌ شود و هدف از برگزاری این جشن این است؛ که دانش‌ آموزان با فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی آشنا شوند و دست هم نوع خودشان را بگیرند.

شایان ذکر است؛ بر پایه این گزارش: مراسم نمادین جشن عاطفه ها در دبستان دخترانه دوره اول شایستگان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره و جمعی از مسئولان برگزار و در این مراسم تمثال مبارک شهید حسن نصرالله توسط مسئولان و دانش آموزان گلباران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha